loading...
وبلاگ تفریحی طوفان
سید محمد رضا طاهری بازدید : 264 پنجشنبه 02 تیر 1390 نظرات (3)

سیروان خسروی

برای دانلود آهنگ آدرس درون کادر را copy کرده و درون آدرس بار مرورگر خود paste کنید.

سرور 1

MP3 128

 http://01.dl001.in/kourosh/1390/Ordibehesht/Single/31/Sirvan/Sirvan%20Khosravi%20-%20%20Man%20Asheghet%20Shodam%20%5B128%5D.mp3

 

OGG

http://01.dl001.in/kourosh/1390/Ordibehesht/Single/31/Sirvan/Sirvan%20Khosravi%20-%20%20Man%20Asheghet%20Shodam.ogg

 

سرور 2

MP3 128

 http://download.taksong.ir/TakSong/90/Ordibehesht/Sirvan%20Khosravi%20-%20Man%20Asheghet%20Shodam.mp3

 

لینك غیر مستقیم ( Rapidshare )

آهنگ با کیفیت MP3 256

من عاشقت شدم...

لینك غیر مستقیم ( Mediafire )

آهنگ با کیفیت MP3 256

من عاشقت شدم...

برچسب ها Sirvan Khosravi - Man Asheghet Shodam , دانلود سیروان خسروی , دانلود من عاشقت شدم , دانلود آهنگ سیروان خسروی , دانلود آهنگ من عاشقت شدم , دانلود آلبوم سیروان خسروی , دانلود آهنگ های سیروان خسروی , دانلود رایگان آهنگ من عاشقت شدم , آهنگ جدید سیروان خسروی , آهنگ جدید من عاشقت شدم , آلبوم جدید سیروان خسروی , گلچین آهنگ های سیروان خسروی , گلچین آلبوم های سیروان خسروی , آهنگ 90 سیروان خسروی , دانلود آهنگ های 90 سیروان خسروی , دانلود آهنگ های شاد 90 سیروان خسروی , دانلود تک آهنگ سیروان خسروی , دانلود تک آهنگ سیروان خسروی به نام من عاشقت شدم , دانلود تک آهنگ های سیروان خسروی , تک آهنگ من عاشقت شدم , دانلود آلبوم های سیروان خسروی , دانلود آهنگ با کیفیت پایین از سیروان خسروی , دانلود آهنگ غمگین از سیروان خسروی , ahang من عاشقت شدم از سیروان خسروی , سیروان خسروی من عاشقت شدم , عکس سیروان خسروی , بیوگرافی سیروان خسروی , وب سایت سیروان خسروی , سایت رسمی سیروان خسروی , من عاشقت شدم از سیروان خسروی , دانلود من عاشقت شدم از سیروان خسروی , من عاشقت شدم سیروان خسروی , من عاشقت شدم , دانلود آهنگ بهترین آهنگ های سیروان خسروی , ترانه های سیروان خسروی , موزیک جدید سیروان خسروی , آهنگ های مجانی سیروان خسروی , آهنگ های مجاز سیروان خسروی , بهترین های سیروان خسروی , جدیدترین آهنگ سیروان خسروی , تمامی آهنگهای سیروان خسروی , آهنگ من عاشقت شدم با صدای سیروان خسروی , آلبوم های سیروان خسروی برای دانلود , تماس با سیروان خسروی , گالری عکس سیروان خسروی , فول آلبوم سیروان خسروی , آهنگ های قدیمی سیروان خسروی برای دانلود , وبلاگ سیروان خسروی , آهنگ های قدیمی سیروان خسروی , دانلود آهنگهای قدیمی از سیروان خسروی , جدیدترین آلبوم سیروان خسروی , دانلود آلبوم بهار 90 سیروان خسروی , دانلود اهنگ های خرداد 90 سیروان خسروی , دانلود آلبوم خرداد 90 سیروان خسروی , دانلود آهنگ های بهار 90 سیروان خسروی , دانلود آلبوم بهار 1390 سیروان خسروی , دانلود اهنگ های روز , دانلود ترانه های روز ایرانی , موزیک روز , موزیک خرداد 90 , دانلود آهنگ های جدید خرداد 90 , آهنگ های سال 90 , آهنگ جدید 90 , دانلود رایگان اهنگ گلچین آهنگ های خرداد 90 , بهترین ترانه های ایرانی یکجا , سایت دانلود رایگان آهنگ , آهنگ 90 , ahang 90 golchin ahanghaye irani download music jadid khordad 90 , danlod music irani , download ahang 90 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ملی مارکت در تاریخ 1348/10/11 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

با سلام

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت افتتاح شد

مزایا:
تسویه حساب منظم و سریع (تسویه حساب فوری و لحظه ای در صورت درخواست کاربر)
ارائه منصفانه ترین نرخ سود (تا سقف 45 درصد)
حداقل پرداخت بسیار پایین (هزار تومان)
تعدد محصولات متناسب با نیاز کاربران اینترنت (بازار هدف گسترده)
سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد
بنرهای متعدد با طراحی بسیار زیبا وشیک
متد ها و روش های گوناگون تبلیغاتی (بیش از 7 روش)
پنل مدیریت قدرتمند برای بررسی سفارشات و درآمد های کسب شده
امکان معرفی اعضای جدید و بهره مندی از سود بیشتر

هر جه سریعتر ثبت نام کنید و از وبلاگ خود کسب درآمد کنید.

آدرس: http://mellimarket.biz

این نظر توسط میثم در تاریخ 1348/10/11 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام وب زیبا و پر محتوایی دارید. میخواهم براتون یه روش کسب درامد بالا با یه سایت ایرانی ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی را معرفی کنم. میتونین از ستاد ساماندهی استعلام کنید.

اگه عبارت ميليونر شدن با 5000 تومان رو در گوگل جستجو کنيد متوجه ميشيد که اين روش چقدر طرفدار داره !!! خوشبختانه نوع ايراني اين سايت راه اندازي شد و در تاريخ 21 خردادماه 1390 در پايگاه سازماندهي سايت هاي ايراني وزارت ارشاد به ثبت رسيد به اين ترتيب وارد سيستمي خواهند شد که با دريافت بيش از 15 ميليون تومان از اون خارج خواهند شد . اگه با اين طرح آشنايي دارين پس لازم نيست توضيحات زير رو مطالعه کنين و ثبت نام کنيد.

شرح ماجرا به طور خيلي خلاصه :
شما با عضويت در اين سايت ، ملزم به ديدن تبليغ هستيد !!! آن هم وقتي که مي خواهيد از حساب کاربريتان در سايت ديدن کنيد . اين تنها کاري است که شما براي اين سايت انجام مي دهيد .
بعد از عضويت لينک جذب زير مجموعه ي خود را به دوستان ، آشنايان ، فاميل و خلاصه هر کسي که به آن دسترسي داريد معرفي کنيد و به جذب زير مجموعه بپردازيد .
تفاوت هاي اين روش با شرکت هاي هرمي مثل گولد کوئيست :
شما مجبور به خريد هيچ کالايي نيستيد .
شما مجبور به شرکت در هيچ کلاس و جلسه اي نيستيد .
شما براي ارتقاء در اين سيستم ملزم به پرداخت هيچ هزينه اي نيستيد .
شما هيچ ارزي را از کشور خارج نمي کنيد .
هيچ کس در اين روش براي ابد سرگروه باقي نمي ماند .
و ...
در اين روش فقط زحمت جذب زير مجموعه به عهده ي شماست . زير مجموعه هايي که سايت ايران ادورتايزرز به آن ها تبليغات حاميان خود را نشان مي دهد .براي کسب اطلاعات بيشتر به ادرس زير برويد.
http://www.daramad5000.blogfa.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com

این نظر توسط ابراهیم در تاریخ 1348/10/11 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام برای تبادل لینک اتوماتیک
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام به شما بازدید کنندگان عزیزامیدوارم لحظاتی خوبی را در این وبلاگ سپری کنید برای تبادل لینک ما را با عنوان ..:::بزرگترین پایگاه سرگرمی :::...لینک نمایید واز طریق نظرات لینک ارسال نمایید. ## هرکی میخواد نویسنده شه از ط ریق نظرات اعلام کنه## دوستان عزیز لطفا عضو شویددوستان عضویت یادتون نره ه ه ه ه ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 918
  • بازدید ماه : 3,295
  • بازدید سال : 18,079
  • بازدید کلی : 323,102
  • کدهای اختصاصی
    سلــــــــــــــــــامــــــــــــــ